Garantie & Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om ze in topconditie bij u af te leveren. Toch komt het wel eens voor dat een bestelling kapot gaat tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Juridisch gezien ben je verplicht dit binnen twee maanden na ontdekking van het gebrek aan ons te melden. Als het defect binnen de garantie valt, zorgen wij gratis voor reparatie of vervanging. Wij bieden ook een service na verkoop aan, voor iedere klant.
Klachten
Het kan altijd gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden u aan klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@geretti.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor mediation via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Indien uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij uw klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.